babysitter

en alldeles okej skoldag kan jag tycka.
var iallafall hemma vid två idag. tänkte dyka ner i frisörpapperna och kolla lite nu.
helt riktigt ska jag vara barnvakt också så beger mig snart
iväg hem till linn, får väl laga lite mat och nog ska jag tvinga henne att kolla
hanna montana the movie, haha! :)
morgondagen blir ett rent stort jävla kalas.
imorgon blir jag och mina kära vänner som små barn igen, vi har nämligen bara bad i olofström
och vi total älskar det, springer och åker tillsammans som galningar.
det är också vår enda lektion imorgon så tar bussen till olofström 12.15, ganska askalas.
nu springer jag, hejhejhejhejhej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0