frisör

måndag betyder heldag med frisör
så började med att gå genom de kommande dagarna lite snabbt
och fick börja med egen hårvård och eftermiddags lektionen hade vi en genomgång
och fick sluta vid två.
egen hårvård, jag och cindie gav oss på att tona varandras hår
man lärde sig ganska mycket av att få testa på det, allt med färgerna, applicering osv.
dock blev det inte en sådan jättestor skillnad på mitt hår, ljusare kan jag inte få med en toning
så är i stortsett inne på att gå till en riktig frisörsalong (som jag inte besökt på över 2år)
och slinga mitt hår till sommaren.
nej, nu kallar sängen ganska rejält
har en ganska slapp dag imorgon så blir skönt.
ciao mi amigos.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0