systerdag.

som jag skrev var jag dödligt nervös för att klippa cassandra i heta stolen idag
men helt ärligt jag var fan grym... jag blev riktigt nöjd, och konstigt nog fick jag inte ett endaste klagomål
från ola! cassandra blev också nöjd, så skönt det.
slutade vid 10.45 så jag och cassi gick i stan lite och åt lunch, när vi kom hem var det
massage-middag och sen gick vi ut en runda med havanna timmes promenad, underbart var det.
j
ust nu har jag dock duktigt med huvudvärk, har pluggat klart för dagen
och jag börjar känna mig ganska så säker på denna hjärliga grammatik.
vi sammarfattar snabbt med att jag har haft en totalt bra dag och bättre blir den med lite
grey's anatomy, andra avenyn och lost.
ciaao mi amigos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0