vem kan stoppa oss

vädert kan ju dra någonstans.
vart är den stora gula lysande saken?
skolan gick oerhört snabbt, på frisörn städade vi och gjorde ordning inför våryran som var nu ikväll.
på bild och form gjorde vi inget vettigt alls, vet knappt vad vi gjorde ens.
kom hem, direkt efter åkte matilda, jag och cindie rullor.. och gud säger jag bara.
tror jag får amputera bort min fötter eller något, genomblöta var vi också, inte den lilla rundan heller.
nu har jag kurrat ner mig i en filt i sängen, kan tycka det är ganska mysigt att ligga inne
på ett varmt och härligt ställe och höra regnet utanför. 
ska gå och göra lite te och kolla desperate housewives och cugar town nu.
xoxoxoxo, ck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0