00:13

en totalt slappe-dag
och jag gillar faktiskt att det regnar, speciellt nu när jag snart ska lägga mig i sängen och bara lyssna på regnet mot fönstert, ganska mysigt faktiskt.
idag var det avslutning med sommarlovsentreprenörerna
var rättså trevligt faktiskt, lite redovisningar och inlämningar, diplom och italiensk buffé, dock var det ingen höjdare tyvärr. höjdpunkten kan jag tycka var att jag vann 500:- i en lottning iallafall.
kan det vara rimligt eller bara så att vår kära "handledare" fuskade lite med att den första som vinner är
karolina tarakkamäki och direkt efter cornelia klint, inte möjligt. (; men vi bugar och bockar.
rebecca och mattias hade lovat mig att baka en äppelkaka med havre och vaniljsås och visst, det var bakning på gång när jag kom hem. fikat, och spenderat mina senaste tre timmar med the sims, klagar inte!
önskar matilda lite lycka till med skolan imorgon, hehehe! jag ska sova järnet bara för det.
godnatt och ha det toppen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0