lördag morgon nu då!

hej och hå.
här var det visst lördag morgon ja..
får ta en liten fin och snabbis historia om gårdagen.
nina hade 18års fest & maskerad, så vi tog oss till ronneby och hoppade tydligen på fel buss. (;
vi kände vi åkt alldeles för långt och hoppade avl MITT I SKOGEN, ringde nina och vi var tydligen påväg mot växjö, hahah! nina & hennes kompis fick komma och hämta oss. sen blev det till att värma våra pan pizzor och börja måla varandra gröna, måste meddela att vi var riktigt snygga!
nina var riktigt fin också, prinsessa!
kan inte mer än att tacka för gårkvällen och säga att vår klass är nog den bästa i universum, eller?
när jag kom krängde jag nudlar och fick ta mig en dusch mitt i natten.
imorse när jag vaknade är jag fortfarande lite grön, men tror jag fått väck det mesta nu haha! (;
ska käka frulle nu, kyss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0