slappe-söndag.

oftast brukar man ju riktigt hata söndagarna
men idag? nejnej, faktiskt inte! chockar jag er kanske?
matilda sov hos mig så vi sov duktigt länge "imorse", jag var dock tvungen till att gå upp vid 13
för då var det dags för färgning av linns hår.
var hemma hos matildas mormor&morfar också, hon skulle sy om min klänning men det behövdes inte,
räckte att hon klippte av vaddarna inuti, så nu är klänningen fit for fight.
skall snart gå ner till matildas jobb, så hennes mamma hämtar oss sen åker vi och hämtar lite pizza
vi slänger oss framför tv'n käkar och glor film, låter som en toppen söndag för mig.
the last song,
står framförallt på schemat ikväll
så jag och matilda kör på en sleepover.
ha en trevlig söndag, puss och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0