15:21

godeftermiddag allesammans.
jag hoppas och jag tror att jag mår mycket bättre faktiskt, ingenting som velat flyga ur min mun sen igårnatt/morse så det är väl positivt.
ligger hemma denna kvällen också så jag inte råkar smitta cindie och matilda, speciellt inte matilda som är mitt kära resesällskap, vore en katastrof.
men jag trivs som fisken i vattnet fast som cornelia i sängen, med filmmys och slapp.
skall ta mig en dusch också så jag är lite snygg och fräsh tills imorgon då vi har en "hejdå middag" kan man ju ändå kalla det borta i skogarna med bakadpotatis och spelkväll, karro och linn kommer också då.
nej, här bara snackas på så hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0