25 december

jaha.. då var julafton redan över.
och jag vaknade nu precis och kände att jag börjar bli lite nervös inför vår resa, ho-ho-ho.
jag har inte ens börjat packa, tycker det är så jobbigt att veta exakt vad jag ska ha med mig.
julafton igår blev hur bäst som helst, saknade pappa till sällskap bara men en mysig och vintrig julafton ändå.
pappa offrade att jobba julafton för att få två veckors ledighet och dra till gran canaria med oss istället, så jag bestämde att vi skulle fira den 29 istället, mysigt.
tänker nog ligga i sängen största delen av dagen, blir julmat och spelkväll hos mormor och morfar ikväll igen.
jag vill flyga in till mellandagsrean bara.
skall ta och käka lite god frulle och städa och göra ordning hela rummet nu, ändra lite och ha mig.
hörs sen, c i a o.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0