fjärde december

godmorgon världen.
smsade mig till sömns inatt, och nog blev det ju inte den tiden jag sa att jag skulle sova, hehe!
kollade precis på julkalendern med havanna, gillar den faktiskt.
skall nog ta och besöka mitt rum med dammsugarn lite, sen ta mig en dusch
och börja göra vid mig lite.
och självklart, självklart missar jag foundou idag, som alltid! jävla skit k*k..
rebecca kommer ikväll också har jag fått höra, även cassi&staffan, marianne och de med? fullt hus och ös.
men jag beger mig ut på äventyr och festar loss lite, fin fint.
nu ska jag ska aristocats med havanna, dammsugarn får vänta lite.


Kommentarer
rklint

säkert bara för att det är hotell.. ;)

2010-12-04 @ 13:43:31
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0