lov?

iprincip så fick jag mitt jullov igår kan man säga, så vi gör det tycker jag.
med tanke på att idag var jag i skolan för att fika och kollade på super bra film, santapaw-tomtetass.
imorgon åker jag till skolan för betygsamtal och få mitt hår färgat, slinga cindies och färga karros ögonbryn.
på fredag är jag ledig och måndag åker jag till skolan för att kolla film och få det "riktigt" jullovet.
jag hoppas jag gör er alla riktigt avundsjuka, ni borde bli det iallafall.
var inne i stan efter skolan med cindie och letade praktikplats, och faktiskt så gick det förväntansvärt bra
gick in i två salonger bara. den första tova var super trevlig och dem skulle prata om det och ringa, annars skulle jag ringa. den andra hair-line fick jag praktik på, ska komma dit den 17 januari och prova och förmodligen fortsätta där sen, underbart!
har precis kollat på julkalendern och väntar på middag, ska julbaka lite sen rocky roads blir det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0