mot skogarna

skall alldeles strax hoppa i mina nya snygga bruna "ridskor" och glida upp på gatan så matildas morfar kan hämta mig, handla lite gott till middagen och hem till cindie i skogarna för att laga en god kyckling/curry röra med stora feta bakad potatisar. karro och linn kommer också sen lagom till middagen för mat, skratt och spelkväll.
kommer en bli en fin och bra kväll tillsammans innan jag och matilda börjar vårt äventyr.
kommer t.o.m få ställa klockan på nio imorgno bittig om jag ska hinna med allt jag vill, hehe!
38 timmar kvar.  är jag taggad?
OM JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!

en snygg sommarbild såhär i vinterkylan, ni är fina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0