ojoj

mamma - där i behöver du väl inte ens leta där är ju bara kläder
och just när jag ska sluta letar så hittar jag det, rebeccas jävla pass.
nu väntar jag på 300:- i belöning och någonting fint från matte när vi är på gran canaria.
ligger fortfarande i sängen som jag gjort hela dagen i stort sett, rummet är mörkt som natten och jag har ont i hela kroppen för jag legat för länge.
dags att börja packa kanske?
skall nog ta mig en dusch och sen börja packa ner mina saker så jag får det gjort någon gång.
två, TVÅ dagar kvar tills väskan ska vara färdigpackad och allt.
hej så länge.

så snygg är jag på onsdag vill jag lova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0