ready, steady

go!
efter att ha legat i sängen tills klockan slog fem och bäckmörkt i rummet så tog jag mig den varmaste duschen i universum och blev trött igen dock.. men tog tag i packningen så har packat ner allt i klädväg, varenda liten sak, klänningar, trosor, skor, bikini osv.
får packa ner det sista på onsdag innan jag åker, necessär, pass, pengar osv.
såklart hade vi god tacos till middag, men åt inte så mycket och har inte gjort det på hela dagen.
kollade på wallander med mamsen och jocke, och nu är jag fint placerad i sängen och ska sätta igång wild child nu tänkte jag.
blir nog att jag vilar imorgon också för säkerhets skull, får se om jag träffar cindie och matilda på kvällen.
hej så länge.

för blind för att se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0