tjugotredje december

vaknade ute i skogarna hos cindie.
vilken mysig och bra dag vi hade igår, god mat, egengjord japp-mousse, godis, skräckis och julklappar.
tackar för allt jag fick, ritkigt nöjd!
volume million lashes mascara extra black
vita fjäderöronhänge
dödskalle ring
body butter kokosnöt
löv öronhänge
det är dags för morfar födelsedag också, så ikväll blir det en mysig kväll hos mormor&morfar, alltid världens godaste mat där, uppesittarkväll också och jag sitter redo med min bingolott, jajamen!
hur sjukt är det inte att det är julafton imorgon? det är dödssjukt, jag längtar typ ihjäl mig.
skall skölja ur hårinpackningen nu, noppa rebeccas ögonbryn och börja göra mig ordning för kvällens roligheter.
god minijul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0