1 februari

skön måndag? NEJ!
tycker dock det kan fortsätta att flyta på såhär med dagar, veckor och månader.
min näsa är som ett vattenfall, och jag mår bara inte bra!
upphör inte min förkyldning så slutar det nog i bihålsinflammation asssssså.
hade velat gosa ner mig i ett tjock täcke och bara ligga för bättre dagar.
har varit och hälsat på hos cassandra & benny i deras nya marklägenhet, superfin.
imorgon har vi iallafall äntligen genomgång på hur man klipper ett helt huvud, halva gruppen börjar klippa imorgon och resten på onsdag.
nu vill jag sova, så godnatt era icke-sjuklingar!
jag visar er min syskonkärlek och ett par fina bilder.
+ cassandra.  


ni är guldvärda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0