4 februari.

hej sjuklingen här.
har mått ganska dåligt hela veckan och det är inget jag gillar
men varit tvungen att orka mig upp till skolan för att inte missa genomgångar och klippning, provresultat osv.
har dock haft korta skoldagar så det är jag glad för.
är placerad i sängen och försökt övat lite på min redovisning tills imorgon, ska slänga igång the break-up snart och bara vila resten av dagen. vi kör till cassandra och benny's nya lägenhet sen också
den är riktigt fin kan jag tala om, väldigt mysig men ganska öde..
imorgon ska jag till skolan för en redovisning bara, sjukanmäler mig från idrotten
för att hem, vila och bli frisk.
kisses and hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0