:'(

liten-äcklig-ful-förkyldning har drabbat mig
och jag lider. jag har ett stort vattenfall till näsa, mina ögon rinner och min näsa kommer sluta upp som väldigt sårig. jag har stor lust till att krypa ner under täcket, ligga där i en vecka och mysa sönder.
på frisörn så gick vi genom hur man klipper ett helt huvud och vi skulle börja med att klippa en helfrom, som en page då, fick öva på clips idag också. min grupp klipper inte förräns imorgon så får allt försöka pallra mig upp då. 
har inte gjort något vettigt idag mer än att snyta mig, mysigt va?
läste ut min bok också, så får hitta något annat nu.
paradise hotel ikväll också om jag orkar hålla mig vaken till det.
tänker iallafall göra en stor supervarm choklad nu.
imorgon är det en kortskol dag, till skolan och klippa sen hem
och verkligen sovaaaa hela dagen!
bussen imorse var försenad, kunde inte stänga bakre dörren och rullade in samtidigt som tåget på stationen, bra? ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0