lovets start.

och jag vill tydligen börja mitt lov med att klaga?
mmm, jag känner ganska mycket för att klaga lite extra mycket idag
tycker alla människor har rätt till att göra det ibland.
just nu är det ett sådant tillfälle jag hade antingen velat få allt eller skita i allt.
typ att åka iväg nu hade varit underbart, åker inte förrens onsdag så får hålla mig. =)

vaknade upp i kylinge hos cassi&benny, hon gjorde värsta frukosten och gott var det
så min morgon har väl bestått av
xbox-bromölla-möbelaffären-maxi-nu.sitter.jag.här!
har lite små planer för kvällen men får se om det är planer som blir fullföljda.
ingen som vill ge mig en miljon?

love you or leave you..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0