mmmmmmm

marabou på måndagar!
nej, ingen favorit dag absolut inte.
och jag har överdriver mycket framför mig, med läxor hit och dit, planeringar
lediga-dagar, sovmornar osv..
har precis duschat, klippte av lite till av mina toppar kändes gudomligt skönt
mycket friskare direkt och hoppas det kan stanna så nu ett tag, smetade in lite inpackning också.
sitter just nu och spelar med sis, kollar simpson.. ska strax läsa genom min argumentation
som jag har redovsining på imorgon, kul va?va?
sen är det dags för varm choklad och paradise hotel
börjar 12.15 imorgon, PUSSSSSS!
och ja, jag har inga nya bilder så stå ut tills jag orkar igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0