can i be more busy?

jag är ganska upptagen nu för tiden har jag själv märkt..
jag har en del framför mig faktiskt, jobb veckan ut, packning och 5 klippningar, östersjö på fredagen, malmö på lördag! :)
jag sitter vid datorn absolut men irpincip endast för att leta resor, jag blir snart galen
jag har nog fått resfeber.
jobbet är snart över, två dagar kvar bara.
imorse började jag redan klockan 06.00, inte alls jobbigt faktiskt, var hemma igen vid två! :)
dagens planer gick dock i kras när jag såg att det inte var strålande solsken.
ger mig nog på lite tacos idag och har även två klippningar framför mig, toppen!
jag måste börja packa också inför malmö och utlandet, hehe!
ha det, pusssssssss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0