från helgen

tänkte dra en liten sammanfattning från helgen.
har ju varit i malmö sedan i onsdags kom hem igår.
jag har tillbringat mina dagar på stranden, lite grillning, pildammarna, fotboll och twilight
en perfekt helg.
jag var på twilight med emelie, och kan inte alls klaga på filmen kalasbra!
fotbollen däremot, vad sysslar malmö med? hatar mjällby totalt, 88 gå och dö!
i
går när jag kom hem var det mys med familjen så kollade på farsan, ganska rolig.
nu har jag solat sedan klockan tio och kände att jag behövde en paus och hälla i mig en del vätska
ett dopp i poolen och fortsätta solen, tar nog och träffar cindie en runda sen ikväll också
annars står det klippning och färgning på schemat idag! :)
ha en fortsatt trevlig måndag, ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0