godmorgon.

sådär ja, då var det fredag morgon.. har jag redan jobbat en vecka?
det har gått ganska snabbt ändå, 5, FEM, FIVE, CINCO dagar kvar bara, hehe!
vaknade imorse vid 4.01 läste lite sms och somnade igen, vaknade vid 5.06 svarade på sms och somnade igen
vaknade vid 6.15, och jag var död!
sitter här och fördriver tiden hoppas på att jag blir något piggare just med tanke på att jag dricker pepsi också, inget jag rekomenderar men jag ska hålla mig vaken idag och låta tiden rinna iväg.
körde på en ganska stadig nudel-frukost också, hehe!
medans jag "sliter" på jobbet, ska kära matilda förbereda vår mat vi ska grilla, hehe! =)
är bara till att tagga för lite mysig fest ikväll!
nepp, nu ska tänderna bli lite renare, slänger nog in ett inlägg när jag kommer hem, PEACEEEEE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0