hard work, work!

gud vad glad jag blev igår när det började regna, nästan underbart!
blixtar och dunder till inga magiska under..
ställde klockan så jag kunde cykla iväg till första dagen på jobbet.
jobbar tillsammans med julia och ellen, vilket är bra!
kan inte bestämma mig om det var segt, kul eller om det gick snabbt, allt i allo? maybe!
kom hem vid halv fem och slängde mig direkt i poolen, svetten bara rann
alla barn och "fröknar" svettades i stora mängder, värmen är hemsk när man jobbar..
gick en runda med matilda nu också, kollat en snutt på klassikern eva&adam också
nu ska jag lyfta mig från skinnstolen som gör allt bara ännu varmare
slänger mig i sängen nu och taggar inför morgon dagen, puss&kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0