malmö en snabbis

tjenare.
var och badade igår med choffe och matilda, sen gick vi hem till stoffe
satt där till halv tre tiden någon gång.
matilda sov hos mig med tanke på vi skulle ta tåget till malmö vid sju, en skön sömn fick vi på två timmar
men lite däckande här och där var det på tåget.
jag och pappa körde mc till handledarutbildning som var oerhört oviktig, dryg och allmänt tråkig på hela tre timmar.
fortsatte dagen på stranden och svetten rann kan jag tala om, jisses.
tåget var först inställt men plötsligt dök det upp brevid oss, en aning försenat var det, blixtrar och dunder slog ner
och nu sitter jag och får försöka tagga lite för jobb imorgon
så säger godnatt nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0