hej malmöcity.

har precis slängt i lite lockar i håret, kläder på kroppen och saker i väskan
härlig ny musik är inlagd på telefonen så öronen ska tappa hörseln
boken ska läsas som aldrig förr och jag ska fortsätta njuta av mitt sommarlov.
jag är redo för en trist tågtur ner till min älskade pappa.
stan och stranden hoppas jag är något aktuellt iallafall.
jag har inga planer på när jag kommer hem
fredag? lördag? söndag? vem vet..
jag har tyvärr inte bilderna från äventyrsgolfen ännu, och bilderna från midsommar har jag tyvärr bara två stycken, men lugn dem kommer på facebook strax!
slänger istället in en liten sommarbild som är tagen för en halvtimma sedan
ha en bra onsdag, puss och kram!


donna&diva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0