my sunshine

ja, nog fan har vi fått den solen vi längtat efter.
igår efter skolan åkte jag hem till cassandra, så låg och stekte ett bra antal timmar
vilket resulterade att jag blev ganska brun, och bränt min näsa och läpp.
idag var jag i skolan från 10 till 12 ungefär, var hos cassandra en liten stund, sen tog jag bussen hem
nu väntar jag på någon god middag i detta huset.
får se om jag följer med matilda och hennes familj en runda med båten.
ikväll tänker jag iallafall bänka mig i sängen med ett antal bra filmer och gottis.
valentine's day
the bounty hunter
dear john

jag har en känsla av att dear john kommer bli min stora nya kärlek.
ska sätta mig ute i solen nu, take care/ccc.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0