onsdag.

rocken börjar idag, men kommer nog inte befinna mig där idag.
ungefär för fyra timmar sedan gick jag ut 1;an, seädärja!
nu väntar mig ett riktigt härligt sommarlov som kommer vara längre än vanligt.
jag har underbart mycket att se fram emot, och sommarjobb har jag också så pengar kommer det att rulla in.
får väl faktiskt ta och skryta lite med mina betyg om att jag ligger
ganska snuskigt bra till, stolt är jag och mer stolt över mitt fina mvg i engelska, puss!
nej, får kanske ta mig en tupplur, vi hörs!
take care/ccccccccccccccccck.


Kommentarer
sis !

i´m so fucking proud of you! <3

2010-06-09 @ 17:56:31
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0