smile

hej finisar.
Det går ju inte annat än att vara glad när solen strålar som mest.
jag har legat ute från 9 imorse tills nu vid fyra, jag har äntligen solat min rygg lite så nu är jag inte
black and white längre. (:
har percis tagit mig en kall dusch vilket var ganska underbart.
ska göra vid mig lite och åka hem till mormor och morfar för lite grillning.
senare ikväll slänger jag mig nog i sängen och ska försöka förälska mig lite i dear john.
jag skriver nog ett inlägg senare.
take care/ccc.



Kommentarer
rklint

själv är man röd på framsidan och vit på baksidan! ;) så jävla brun ser du inte ut att vara ? ;D

2010-06-05 @ 17:16:10
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0