söndagsångest

idag har jag en sådan riktig söndagsångest, det känns som att skolan börjar imorgon
bara för att jag har utbildning.. jag avstår gärna.
men vad gör man inte för pengar? (:
har utbildning måndag-onsdag. Cassandra kommer in till kristianstad imorgon också hämtar mig och karro
sen ska vi hämta passen hos polisen, sen är jag fit for fight för utlandet!
har varit en kanonhelg nere hos pappa. =) cindie och matilda kom ner och hälsade på också
planerat midsommar, folkets park, vm, film, spel, skratt och umgänge. :)
ska hoppa in i duschen nu och sen slänga mig i sängen framför smekmånaden.
lite sol vore inte helt fel heller.  
ha en trevlig söndag.



Kommentarer
bigsis

ni har kvar ert papper här, bara så ni vet! :)

2010-06-20 @ 22:56:19
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0