yummie

slutade ju 11.15 så jag och mormor åkte hem till personen som hon är god man åt
så jag kunde putsa fönsterna direkt, pengar är fina.
sen somnade jag på direkten i uterummet och sov tills middagen
och pannkakorna satt fint vill jag tala om.
lägger mig och kollar på lite desperate houswives och slappar sönder.
taggar för egen hårvård imorgon vilket är underbart, ska klippa cindie och hon tvättar mitt hår,
miljoner inpackning ska jag ha i också.
vi åker in till stan direkt efter skolan också, kul!
ska leta efter min jeansjacka också, får be lite till gud för att den ska finnas där.
pusshej.

hej snygga tjejer, hej snygg min.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0