16 mars

ojoj.. snart har hela mars gått också och timmarna, dagarna, månaderna, åren bara flyger
iväg, jag tar studenten imorgon? :o kiddddding, 2012 är det gyllene året.
började på praktken idag på mixit och det var väl helt okej, ni fick lite mer förklaring i förra
inlägget.
får väl slänga in och säga att jag älskar vädert, det är min kärlek just nu!
har slängt mig i sängen med datorn och kollar på private practice, ghost wisperer snart.
har förälskat mig lite i ghost wisperer också som ni märkt, men har väl alltid varit
jag♥serier.
har en jävulsk sovmorgon imorgon börjar inte förräns 13.00, är även en tjej från skolan där också, (:
åker hem till cassandra efter praktiken och äter middag, toppen!
jag känner doften av mat så kilar nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0