ge mig lov

är det inte på tiden att påsklovet kommer nu?
solen var på besök idag, skönt!
min vinterjacka är ganska fläckig av sås tack vare kära karro, haha.
men är nog ändå på tiden att man börjar använda skinnjackan tycker jag.
hade gärna stannat på praktiken ett tag till, skolan är ingen hit nu igen somnade på stup igår.
nu är jag mer taggad för ett härligt påsklov, har halva redan planerat iallafall.
imorgon väntar permenton på 'livs levande människa', ganska nervöst ändå.
jobbar tillsammans med sofiek, men vi klarar oss nog genom det, håll tummarna.
nej, nu väntar daiting in the dark, sen kryper jag nog ner med en film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0