jag♥sääängen.

jag total älskar sängen asså!
jag skall inte klaga på min dag iallafall, den har varit bra!
blev en runda upp i stan med syster, gick omkring.
fick ett bra hårspsray på köpet av min tidningen jag köpte skulle fått biobiljetter till remember me med robert pattison också men dem var slut. :(
vi fikade, körde ut till stranden och tog lite kort, men vi blåste typ iväg.
zlatan ringde sen, så vi fick köra hem till honom en runda också, har alltid lika kul i hans sällskap. (y)
har lagat mat, badat och tagit det ganska 'lugnt'.
ska kolla klart på world trade center nu och sen sova, åker hem till kära mamsen imorgon.♥

ciaaaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0