sharing from the godness

ååååååååååh.
var det en bra nog sammanfattning av helgen?
iallafall har jag haft en superbra helg, har innehållt bästavän till max,
även andra festligheter bio-fest-3rätters-skratt-sena 'nätter'-singstar.
jag och matilda bestämde oss i sista sekund att vi skulle köra på sverigepremiären remember me,
vilket vi gjorde också och en ganska bra film, hem för singstar&film till mitt i natten, 4 närmare bestämt.
lördagens krabaker blev en sen morgon, så vi gick en runda, gjorde vid oss och körde
på en 3 rätters middag som jag stod mestadels för, super gott.
lite festligheter hos cindie&jocke sen,helt okej.
kvällen slutade som den gjorde, men jag och matilda la på smilet, gick hem och tog nattamat
och en film, vi avslutade vid 4 även inatt!
och nu är jag trötttttt, så blir en chiquita nu, gossip girl, wipeout och soffläget!
ledig imorgon, på tisdag börjar 2 veckors praktik för mig.
mitt leende är från dig utan att du vet
men jag ler, jag ler diskret.

kisses and hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0