välkomnar helgen!

jag har längtat efter helg.... gud vad skönt!
var självklart en kort dag i skolan, engelska bara.
börjar praktiken nästa vecka också fast är ledig måndag så börjar inte förräns tisdag.
men det tar vi sen, nu ska jag ha heeeelg!
blir ingen helg i malmö att spendera heller, och ingen med systrarna, hade planer men vi strök dem!
istället spenderar jag fredagskvällen med min bästavän♥ hemma hos henne i ett tomt hus! förmodligen
kommer cindie också dit och spenderar den med oss.
kommer bli kalas. lugnt, umgänge, skratt, spel och så vidare!
först hoppas jag på en jävligt god middag och ska göra vid mig and so on
sen blir jag hämtad.
ha en bra fredagskväll.

jag gillar bilden oehört!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0