waaouhhhh

typ så vill jag skrika just nu..
men nej det kan jag inte för min röst är borta, borta, borta! jag har ingen röst.
näsan bara rinner som niagrafallen asså, uppkörda papper är det bästa hjälpmedlet just nu.
men vi kan hurra för gårkvällen då jag förfestade med mina finingar och sen altona, kanon var det!
imorse mådde jag som förtjänat och jag gillade inte alls att gå upp 05;30
för att hinna till karlshamn, för en bussresa till frisörmässan i jönköping.. segt!
det var helt okej där faktiskt, vissa minutrar ville man dö vissa levde man lite bättre.
ja, vår alldeles egna kändisfrisör BOBBY var där också, inte varje dag eller?
nu besöker jag sängen, är ledig imorgon vilket jag fan ta mig hurrar sönder för.
kanske en runda hem till cassandra då, om inte mys erbjuds.
mest hurrar jag för att rebecca kom hit ikväll.
PUSSSSSSSSSSSS.

i'm not ready to flirt
i'm ready for love.


Kommentarer
rklint

vi träffades ju knappt.;D

2010-03-21 @ 23:38:23
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0