<3

hållt på som en galning och ringt runt till olika trafikskolor.
jag älskar just dem som inte har öppettider, eller ens telefontider.
får se om det blir någon handledarkurs idag, annars blir det i veckan.
ger mig in på sista riktiga skolveckan imorgon, och det borde vi nästan öppna en champagne för.
lördagen spenderade jag på bästa sätt, en runda i stan och följde med pappa & sis när dem tatuerade sig,
riktigt snyggt båda två.
inhandlade en tröja, väska och inget mer speciellt. nu väntas skor och en jeansjacka.
nu ska jag hoppa in i duschen, sen kör vi och hämtar pappa och våldgästar en trafikskola.
ha det bra, PUSSSSSSSSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0