:)

oj, måndag redan.. fyfan!
det var klipprov imorse och det gick bra. Det klipptes en del men det behövdes så Rebecca blev nog nöjd.
fick rensa alla våra verktyg & gick genom hygienen i en salong iprincip på eftermiddagen.
klippte jocke när jag kom hem, gick bra det också!
när allting ändå går bra så kan jag väl säga att jag fick MVG på muntligt nationella i engelska.
kan väl fortsätta lite till, hade nyss virus på datorn men lyckades få bort det själv också!
herregud vad duktig jag är.
därför taggar vi för lite nationella prov imorgonbittig.
är påväg mot slutet av antibiotikan också, så är väl snart helt återställd hoppas jag.
har ett par riktigt sköna veckor framför mig nu faktiskt.
alla helger i maj är jag fullbokad också, myyyyysigt!
nej, godnatt nu.

kiss me one last time.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0