i found my sunshine

äntligen lite sol eller? ja, klaga ska jag inte göra
fastän jag hatar att gå i skolan och ha på sig en massa när solen skiner.
har iallafall suttit på balkongen och solat en timme ungefär
och lite har man nog blivit brun. beger mig ut på en skogsrunda sen, lovely.
är det min lediga dag imorgon eller ej? väntar på svar!
men iallafall, inte mer än grey's anatomy och käraste lost idag.
lost börjar totalt gå mot sitt slut.. följt det i alla dessa, vad är det?
5,6 åren. (y) jag förstår dom som inte följt det och tycker det är ett psykoprogram
hade jag också tyckt om jag inte förstått det, haha.
ha det bra sålänge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0