03;10

vill helst inte ens blogga just nu bara för att bloggen ser ut som den gör..
får hoppas att rebecca kan försöka fixa den imorgon.
har varit med cindie hela kvällen iallafall och vi har nog fan haft mysfaktor 100.
underbart, massvis med filmer och gottigheter.
hade glömt mina vantar ute i barnsadeln så dem var dygnsura, jag cyklade hem i regnet med burka på huvudet men det hjälpte inte, så just nu kom jag precis hem från den mysiga cykelturen, har tvättat av sminket och nagelacket, varför vet jag inte och borstat tänderna.
ska spruta upp lite näsdroppar nu och försöka sova lääääääääänge!
godnatt kära ni.


Kommentarer
rklint

jag hjälper dig ikväll när jag kommit hem!

2010-10-23 @ 11:31:11
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0