den mörka hösttiden

hola señoritas y señors.

märker ni så mörkt det börjar bli ute? kusligt mörkt.
och ja, jag som är mörkrädd hatar att gå ut på mornarna när det bara är jag som står och väntar på busstationen på bussen, helt själv i mörket.. men tycker det är ganska mysigt ändå, hehe! :)
har precis lagt mig i sängen för att kolla på glosorna lite, lätt som en plätt ju.
är redan färdig och kan dem som snillet han själv.
ville se one tree hill men avsnittet finns inte ute ännu.. blir lite lätt irriterad.
skall iallafall inte göra det minsta jobbiga idag, bara ligga och slappa, underbart va.
känns underbart att imorgon är det helg och ger mig in på en veckas underbart höstlov, blir ju inte bättre.
nej, skall ta och nörda mig lite och spela..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0