en perfekt helg igen

visst är det fredag som jag har längtat efter eftersom jag fyller år.
ikväll blir det massavis med kalas, presenter, goda tårtor och mat
och mina alldeles egna bästa vänner, bästa familj och kära är hos mig och firar.
imorgon blir det bowling och fest hos karro för att fira mig och cindie som fyllde i måndags.
kommer bli toppen.
men är det inte lite sjukt att bromöllas bowling stänger tio? seriöst tio på kvällen?
vad är det för fel att ha öppet till tolv? eller iallafall elva som dem hade innan.
men vi klarar oss, festar lite innan och efter bowlingen hos mig sen åker vi till karro i näsum och kör på stort.
ha det finemang, för det kommer jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0