make me happy

och äntligen är fredagen här, kalas underbart.
väntar på att försäljning och service ska börja, sen blir det lite engelska grammatikprov inget jag hurrar för direkt.
och tror ni inte jag hittade mitt halsband igår när jag var som mest argast, och tror ni inte då imorse när jag skulle ta det på mig att "haspen" går sönder, jävla kuk rent ut sagt, hindrar det från att ha det på mig? nej.
är sjukt taggad för att åka till papsen idag, kommer bli kalas bra.
tänker ha en lugn, skön, mysig och underbar helg som kommer innefatta mycket gottis.
rebecca hade planerna på att laga en god middag till mig och papsen, sen blir det nog idolmys och 10kg godis.
cheeseballse? choklad? gärna!
vill springa till matsalen just nu och äta frukost som jag inte hann imorse.
ciciciciicao.



Kommentarer
Mormor

Ät inte för mycket godis och gnäll sedan över vikten gör som jag jag äter inte mycket godis eller dricka så helt plötsligt har jag gått ner 3 kg men är dock mycket i rörelse och dricker vatten. Ha en trevlig helg. Kram

2010-10-15 @ 19:28:19
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0