mams birthday.

hela dagen/natten är fullspcäkad.
just nu sitter jag och slöar, ja så fullspäckad var denna dagen haha.
men skall strax göra mig ordning för hela kvällen, locka håret lite, dra på mig finkläder göra mig fin
och börja med alla våra härliga överraskningar för mamma, är så taggad.
jag hoppas att hon blir så himlans glad också.
kvällen kommer fortsätta att vara perfekt också, så ser fram emot det.
hoppas ni har en lika bra kväll, fast det kommer ni tyvärr inte ha, hehe.
c i a o mi a m i g o s


Kommentarer
Mamma

Jag blev jätteglad, även om det gör lite ont i benet nu, haha, vill man bli fin får man lida pin. Tack sötnos

2010-10-04 @ 07:37:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0