min lördag

min lördag spenderade jag på bästa sätt.

vaknade men mådde inte fullt så bra, är sjuk. så åt en fralla och la mig i sängen igen
somnade så att jag vaknade vid fyra igen, herregud..
familjen lagade god tacos till mig men orkade inte äta så värst mycket
jag och cindie körde hem till sjö sen för att baka lite fifirutor, äta lite frukot&glass och för att spela spel och se film.
nu är jag hemma igen och åter igen bosatt i min säng, ska spruta in lite näsdroppar och sova bort en stor del av morgondagen. imorgon blir det kalas för cassandra.
asså hatar inte ni också när ni är så pass förkylda och behöver nysa och ögonen bara rinner och rinner, det kittlas i näsan och så nyser man inte, aah så irriterande. så är det för mig stup i kvarten, tårarna bara sprutar.
så nu säger jag fan godnatt.
p.s gud, det är helt okej om du tar bort min förkyldning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0