plugg?

just precis, sitter här och har lite plugg framför mig..
jag hade gääääärna pluggat om jag bara förstått det lite mer, då hade det bara varit till att svara lite sisådär.
var iallafall hemma från skolan vid tio, så sprang upp och laddade ner street dance, såg premiär avsnittet av gossip girl, mmmm vill bara se mera nu. laga lite mumsigt och satt och mumsade framför street dance.
satte mig och skulle försöka plugga, javisst lite. men slutade med att jag slängde ifrån mig datorn
och la mig ner för att "vila". ni har ingen aning om hur trött och seg jag blir om jag bara sitter sådära.
fy..
måste ju iallafall plugga lite, men känner ingen panik direkt.
ikväll är det premiär för paradise hotel, kollar ni på det eller? annars gör det, en kul stund i ditt liv ju.
tänker också ligga fin fint framför i anneli ikväll, underbart!
nu åter till plugget..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0