praktiken.

hallådär.

skriver om praktiken nu istället för igår då jag inte halls hade tiden till det.
duktig som jag är jobbar jag alltid över så var hemma vid halv sju ungefär.
och min morgon började inte alls som den skulle.
glömde först nyckeln så fick springa in igen, cykeln var helt skev, ingen luft i däcken, motvind och regnet öste ner och det hjälpte inte med burkan jag hade på huvudet heller, fick regn i hela ansiktet..
när jag väl börjat cykla så var där en jätte stor äcklig spindel såklart..
ställde idiot-cykeln på stationen istället.. och gick resten!
hade inte alls mycket att göra på salongen idag, gjorde det vanliga bara.
klippte mamma när jag kom hem och det blir kort men supersnyggt faktiskt, nice.
ciciciao.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0