puss

kul att veta att man måste plugga när man egentligen bara vill ligga och vila?
kul att känna att man är fett taggad för helgen när man bara är sjuk och måste vila?
kul att veta att det är lov nästa vecka och man kämpar för att bli frisk?

har precis sett tolv avsnitt av karusellerna sover.
tänkte ta tag i att plugga lite, försöka rycka upp mig lite.
just nu är det mest att jag har konstant huvudvärk som är jobbigt.. annars klarar jag mig.
pratade med cindie innan så vi snackade lite skit och bestämde oss för mycket bra saker.
matilda kommer inom en runda också för att hämta sina danskläder och självklart kolla på mysteriet på greveholm. jag fick absolut inte kolla utan henne, bäst att jag lyder också.
nu plugg och lite vila.
tjingtjalong.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0