s to the sjuk.

tror ni har uppfattat lite sen innan att jag inte mår så bra, och att jag är sjuk.
skolan idag tog verkligen död på mig fastän vi bara satt och kollade film, huvudet bara bankade
och för varje steg jag tog blev det bara värre.
så vaknade precis efter att ha sovit sen lite i två ungefär.
tydligen missade jag att det haglade och hade sig? eller?
skall inte till praktiken imorgon så ska ligga och försöka bli frisk bara.
matilda kommer snart hit och ska uppfriska mig med lite med karusellerna sover & mysteriet på greveholm.
vilken fin vän jag har va?
OCH RESAN ÄR TYP EN CENTIMETER IFRÅN KLAR OCH PERFEKT! :D

hejdå.


Kommentarer
rklint

den är klar?!

2010-10-25 @ 22:45:24
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0